DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
One of the most effective methods of gaining traffic is search engine advertising. Your advertising will be displayed to the target group you have defined. Although the ads are identified as such, they blend into the search results in a way that significantly increases the likelihood of clicks. The ads always appear before the actual search results.
The challenge here is to draw attention to your offer in a short sentence so that searchers immediately bite. It may also be useful to advertise a special discount. But let’s go step by step.
First, find the search engine of your choice on which you want to advertise. As of November 2019, Google’s market share for Internet searches was 90% on desktop, and as high as 98% in mobile searches. (Source: https://seo-summary.de/suchmaschinen/). Bing has a share of just under 6% on the desktop, mobile 0.42%. Bing’s share is small, but Bing search is preset on every Windows PC. If potential customers search via Cortana or the search field at the bottom left of the desktop, Bing is always queried – unless the user sets something else here.
Google Ads and Bing Ads will help you create your ads. First of all, you can use the keyword tool to find out what your target audience is searching for and under which terms your competitors are found. There you can also see approximately how high the competition is. Depending on the competition, the price per click (CPC) can be worth a few euros. You should therefore carefully consider whether to make this investment, because once your ad has been placed, you pay per click. We are happy to support you in planning your campaigns and ads, because here it can already become complex – our experts have been working with Google Ads for over 10 years, among other things.
You have placed one or maybe several ads? Very good, then you could evaluate the reach (impressions) and the CTR (click-through rate), for example. The CTR shows how many KIicks your ads have generated. Google does support you in this and also shows you hints on what to act on, but which KPI is crucial for you is up to you. However, it’s important to look at changes regularly and respond to problems quickly to avoid paying money unnecessarily.
Often the keywords are chosen too general, so that your ads are often played out, but very rarely clicked. If the CTR fits and you have keywords with a high CPC (Cost Per Click), the next value becomes interesting: CR, or Conversion Rate, indicates how many of the clicks have actually led to a purchase or action.
Your website should be attractively designed and match your ad! If you want to promote something specific, you should create an optimized page (landing page) for this purpose, to which the ad will point. If this page is attractively designed, this is a good hook to keep the customer on your site.
When you promote an online store, make sure it works. As trite as it may sound, but play a test customer and try out your own store. Are all functionalities given? Is there a hitch somewhere? Do the pages load slowly? Are images distorted? Can the item really be bought?
Good search engine advertising is not expensive, as it pays for itself quickly. We will be happy to help you create your ads and keep them optimal at all times. Why not arrange a free initial consultation right now?
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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