DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How to get on the TikTok “For You” page is explained in this TikTok tutorial. For this you need to know what the “For You” page is, how the algorithm works and how you can influence it in your favor. All this in this video.
The For You page is on TikTok decides the success of a video. Because this is the easiest way to reach new potential followers. But how do other users get to the For You page and how often can this happen? First of all, let’s take a look at all the necessary information about the For You page. Every TikToker gets an individual For You page from the app. This page will only display posts that may be relevant to this user. The goal here is to keep the user on TikTok as long as possible, so that they view as many posts as possible, including advertisements.
That’s why TikTok has an algorithm that shows each user the content that might be interesting for them. Hashtags like #FY or #FYP do not help to get to the For You page. But the fact is that every video you post on TikTok ends up with someone on the For You page. How often and with whom is again decided by the algorithm. But you can roughly say that your video will be shown to about 150-200 people at the beginning. This includes your followers who have watched your posts and interacted with you recently, but also users who might be interested in your video.
To do this, TikTok’s algorithm uses video information such as hashtags, sounds, and the caption. An important factor in getting your video seen by even more users on the For You page after the initial run is user interaction. A video that is liked, commented on and shared by other users is considered good by the algorithm. The higher this user interaction is, the more often this video is shown to other users. TikTok itself states on its website: “All these factors are processed and weighted by the recommendation system: A strong indicator that a user is interested in a content is, for example, if he/she watches a video from beginning to end or several times. A weak indicator, on the other hand, is if the viewer and creator of the video are in the same country. Videos are weighted accordingly to increase the likelihood that users are interested in a particular piece of content.”
This includes, in particular, whether a user who doesn’t know you yet and hasn’t seen anything of yours likes your video and also follows your account. The more often this happens, the more new users will see your video on the For You page. Note that trending videos, which are similar to many other videos, often don’t do well at this. The likelihood is very high that there have been better videos from the competition that have performed significantly better.The algorithm works in your favor until engagement levels off. Sometimes this can be from one day to the next.
So be creative with your TikTok videos and try to find a unique selling point to differentiate yourself from other TikTokers. If you do, the platform offers a very good opportunity to be found by other users through the algorithm. We hope you’ll visit the For You page more often now that you know what’s important.
We hope we could help you with these tips. If you still have questions about TikTok, Instagram and Co., we will be happy to help you as a social media agency. Please make an appointment directly.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
eBakery hat 4,90 von 5 Sternen 119 Bewertungen auf ProvenExpert.com
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials