DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
With this guide, you’ll learn how to use TikTok for your business. We’ll give you TikTok tips for businesses to keep in mind. These include the fast pace, the target audience, the approach, and more. Why, for example. Instagram content doesn’t work on TikTok, check out this TikTok tutorial or blog article below.
TikTok is becoming more and more interesting for companies because, firstly, the app is still relatively new in contrast to other platforms and there are no fixed rules yet. There are many ideas and possibilities to try for the first time. In addition, the competition is still very small at the beginning. Secondly, most users are also active creators who spend a lot of time on the app and love to try out new ideas, and thirdly, the algorithm still works very differently than on the other social media channels, so building a high reach is still very fast and possible.
TikTok is best suited for B2C companies in particular. The current target group is still relatively young, but that can change extremely quickly if you compare this change with other social media, where it was very similar at the beginning. So don’t let that deter you, but think ahead already. Before you create your first TikTok post, you should come up with a concept. Consider: What business goals do you want TikTok to help you achieve and what target groups do you want to reach on TikTok?
After you’ve answered these questions, you’ll need to consider what content you’ll create and how you’ll reach your target audience. You can create your own content. You should know that on TikTok, it’s not so much about a beautiful video, but about authenticity. You save expensive production costs for elaborate commercials, because you can create the short videos already with your cell phone. It is highly recommended to produce extra content for TikTok, as TikTok content is quite different from Instagram content. This is all about entertainment and fun. Try out completely crazy and completely new approaches. Don’t delete actions where something went wrong, because if it makes people laugh, that’s exactly the kind of video you should be posting.
If you want to be successful as a business on TikTok, you can’t spend weeks thinking about the next videos. Trends change quickly and videos about them either need to be filmed promptly or not at all. Another option is interaction videos like challenges or duets. You should understand that TikTok is a platform to interact. If you interact with your followers through videos and also invite them to do so by creating Fun Challenges or Duets, you will be successful. You can also call for your own challenges or even use the duet function to quickly spread your brand message.
Of course, you also increase your brand awareness through collaborations with influencers. What’s special about TikTok is that TikTok itself gives recommendations for influencer collaborations. And as the last option, you can place ads similar to Facebook. However, you should not create conventional ads, but always remember that TikTok users value real content, which should not be perfect.
We hope we could help you with these tips. If you still have questions about TikTok, Instagram and Co., we will be happy to help you as a social media agency. Please make an appointment directly.
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