DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
This video is about outdated Instagram strategies 2021. These 4 strategies that have worked well in the past, but you should not use them in 2021, or else, only taking into account certain points. Find out which ones in the video.
Sweepstakes are a strategy you should stop using in 2021 to get reach on Instagram, because they bring you the wrong followers. In a sweepstakes, users follow you only because they want to win. At the latest when the contest is over, many users either flew away from you or become ghost followers, i.e. followers who do not respond to your content. Both will damage your account and in most cases will not get you anywhere.
The second strategy is to tag a lot of other accounts. In doing so, you link to many other larger accounts on a post or even in the description. This is done with the intention that these accounts should interact with the post. However, the truth is that most users perceive these types of tags as spam. That means they don’t look at all to see who tagged them there, nor do they interact with the post or account. In addition, you should be particularly careful when marking brands, as this is considered advertising in Germany and you must also make it recognizable. However, this is often forgotten in this strategy. Only use tags in posts if you really mean it, like with users you really know or who are visible on the post.
This strategy is all about posting as much as you can during the day. But in this day and age, it’s more likely to get users to unfollow you. Too many posts are annoying on Instagram, especially if they offer little quality. Additionally, this strategy ensures that you get less engagement. Nowadays, quality is much more important on Instagram. Therefore, post carefully and in such a way that your followers get added value from it. If you still want to share your coffee or your day a little with your followers, you can do that with Instagram Stories. Here you can also share simple photos and videos from your day without users getting annoyed. We would recommend you to post at least twice a week and at most once a day.
Hashtags are important on Instagram and make it easier for the algorithm to match your content. There are also still users who search for posts on Instagram under certain hashtags. But in the end, they are not the decisive point for success and nowadays it is even possible to succeed without hashtags, because artificial intelligence recognizes exactly what is on your post. By the way, that hashtags like “Explore” or “viral” will get you on the Explorepage or go viral is not true. You shouldn’t spend hours trying to find the perfect hashtags. Don’t make it too complicated and also don’t waste your time searching for as many hashtags as possible, because up to 9 hashtags are enough for the algorithm to know how to rank the post. Too many hashtags tend to confuse the algorithm, so that your content is not played out at all.
These were 4 Instagram strategies that not only won’t work in 2021, but will waste your time. If you have problems finding the right strategy, we as a social media agency will be happy to help you.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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