DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
This video looks at whether it will still be possible to get off to a successful start in 2021 without Instagram Reels. We’ll give you 4 tips on how to build an Instagram strategy without reels. So check out our Instagram tutorial.
After Instagram announced that they are no longer a photo sharing app, many users are wondering if it’s even possible to succeed on the platform without Reels. Is growth on Instagram still possible without reels? Many users do not want to create reels and want to use the app as usual for their photos. But can you still be successful with it at all?
We start directly with our answer: At this point in time, yes! Of course, the new Instagram Reels feature brings you many advantages. This includes not only a lot of reach, but also being part of the latest trend on the platform. But if you want to keep posting photos, we’re going to show you 4 tips on how to keep growing without reels.
Let’s start with tip #1. Use more carousels: Carousels are one of the best ways to interrupt users while scrolling and get a high watch time. They also bring a high level of commitment. These are signals that are very positively received by the algorithm. Post in the following order: The first photo must grab the user’s attention. It must be a scroll stopper. Use the type of content here that works best for you. For more info, check out your Instagram Insights. Users must have a good reason to swipe through the carousel.
In your next picture, you will arouse even more interest and thus give them a reason to wipe even further. Now get your message across and at this point use the photo that is the highlight of your carousel. You use the last image as a call to action. Ask users here to follow you for more content like this or make them aware of your stories. You can of course post more than four photos in one carousel. You have up to 10 photos at your disposal for one post. But always try to follow our tips for the order to get the most out of your post.
Our #2 tip for growing on Instagram without reels is storytelling.
According to the CEO, one of the main reasons for Instagram to make the switch to a video platform was that users want to be entertained. If you bring in this element with your posts through clever storytelling, you will succeed even without reels. One way to do this is through the captions under your posts, for example. Many users still use Instagram as a kind of blog and the Instagram caption is a very good way to entertain users, share stories or tell about yourself.
Tip #3 is still Instagram Stories. Stories are still a very powerful way to communicate to your followers and gain reach. Video is the future of Instagram and Stories is where you can create simple, quick videos in your everyday life. Stories also help you build a good relationship with your community and make sure they relate to you and will follow you in the long run.
Our last tip is to post really good quality content that can compete with reels. Instagram reels often feature wild transitions, quick cuts, or gorgeous shots. To keep up with this kind of content, the quality of your photos should be very good. Make sure your photos are not blurry or pixelated. Your photos should also be well edited and grab the attention of users. Simple photos from everyday life of your pizza that you had for lunch haven’t worked for a long time, and through the reels they haven’t worked at all.
Now you know how to build a no-reels strategy alongside your Instagram reels. However, if you are completely lacking the right Instagram strategy and have no ideas, we as a social media agency will be happy to help you.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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