DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
This video is about the 3 big Instagram myths. Is it true that only funny content goes viral? How crucial are Shoutouts and can you only grow through paid advertising? We clarify – in this social media tutorial.
Millions of videos and posts exist on YouTube and Instagram that purport to have figured out the formula for viral posts. Many users try to succeed with these myths on Instagram, TikTok and YouTube. We’re now not only looking at the three biggest myths on the subject, but also filtering out the factors that are actually responsible for viral posts. Let’s get started.
The first myth is that very entertaining and funny content always goes viral. This myth is very common in social media. There is even some truth in the basic idea, because it has been proven that especially entertaining content is shared more often. It’s the same with content that has surprising elements. However, the following point is much more important: people share content because it makes them feel good. The emotional level is particularly important here, because what is shared above all is what touches. Content that triggers emotions often goes viral.
The second myth is that influencers increase reach. While it’s true that most influencers have a very high reach, the days when an influencer made other creators famous by being mentioned in their story are long gone. If an influencer still gives you a shout-out, users today look much more at the quality of your account. So your content is much more important, because it has to appeal to your target audience. In addition, the format of your content must be correct. Short videos in the style of TikTok are very trendy right now. Also, the connection to certain trends or events is important, such as songs, memes, holidays, news and events. This way you create a connection to your content that touches people.
The third myth is that you have to invest money to go viral. Many users think that they reach more users through sponsored content and that their content then goes viral. That’s not entirely true either. Viral content spreads organically. Users share content because they see a certain value in it that they want other users to see as well. However, you can also influence this value yourself. Make sure your posts are easy to understand and avoid nested sentences. Don’t forget the call-to-action in your posts, because without it, most users won’t interact. The authenticity of your contribution is also important. Posts in which there is less staging are more popular.
In the end, most successful content didn’t go viral by accident. A viral post depends on the entertainment value, emotional value and added value. Influencers and advertising can increase the reach for your posts, but they are not crucial factors for a viral hit. If you still lack the right social media strategy to go viral, we at eBakery are happy to help you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
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