DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Find out how you can now use WhatsApp voice chat in groups here. To do this, the group must first fulfill certain criteria, which we explain in the video. We also look at two other WhatsApp innovations that will play into the hands of companies in the future. So it’s best to watch until the end to make sure you don’t miss anything.
Our last update on setting up WhatsApp channels was more than enough for you. If you haven’t seen this yet, it is also linked again. But now there is another minor innovation that also shows the direction WhatsApp is taking. Initially, WhatsApp was more of a messenger for private use through and through. With WhatsApp Business, WhatsApp Channels and now the new group function, WhatsApp is increasingly catering to business customers who use the messenger in a commercial, corporate context.
This should make it easier to plan events via WhatsApp in the future. It will therefore be possible to create an event for which all information such as location, date, dress code, etc. will be made available to the entire group. The practical thing is that, if desired, each group member receives a notification 30 minutes before the event.
In terms of e-commerce, weekly company meetings could now be planned, scheduled and held online if, for example, part of the team meets online. is in the home office. And all this within WhatsApp, which was otherwise only possible in Microsoft Teams and similar organization tools.
But that’s not the only new feature. Because WhatsApp groups within a small team of less than 10 people are very bearable. But what about groups of up to 200 people?
Whether WhatsApp should be the medium for this, with such a large number of members, we don’t want to judge at this point, but the developers behind the messenger are making sure that it will be more bearable from now on. Since the WhatsApp for Android beta update 2.22.24.15. there is now also automatic muting, as you can see from the screenshot. This means that above a certain group size and probably a certain frequency of text messages, the group is automatically muted.
But WhatsApp also seems to remove another group hurdle. If a group call was started, it could only be viewed via the general “Calls” tab. However, you can now join the call directly via the group. Incidentally, this also works if you didn’t join the call at the beginning, but join later. This new voice chat function is reminiscent of conference services such as Discord or Teamspeak.
A silent notification is triggered and anyone who has time can join this conference. Previously, each person in the group was called as if it had been a normal call. WhatsApp is gradually rolling out this feature, but not for every group at the moment. The requirement is – it must be a group of at least 33 people, but apparently only 32 people can participate in the voice chat so far.
So it remains exciting to see how this will develop and what other features WhatsApp will roll out. But now it’s your turn. Have you already been able to use the new feature? If so, let us and the community know about your experiences in the comments.
If you are still looking for an online marketing agency, you are welcome to make an appointment with us directly below.
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