DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
What’s behind the WhatsApp Terms of Service 2021? What happens now if you have not agreed to the new GTC? Will your WhatsApp account be blocked now? We’ll clear it up in this WhatsApp tutorial.
Ever since the beginning of the year, WhatsApp has been in the news with the changes to its terms of service. Since May 15, the new conditions have come into force. But why did WhatsApp change its terms of service in the first place? Back in 2019, Facebook chief Zuckerberg announced that its three major apps, Instagram, WhatsApp and Facebook, would be linked to create direct communication. This has already been possible between Facebook and Instagram for some time. WhatsApp also wants to become a communication tool between users and businesses in the future.
There is an example of this in the WhatsApp help section. It says, “Larger companies, such as airlines or retailers, may be contacted by thousands of customers in a short period of time, who may ask for information about a flight or even want to follow up on an order. To ensure a quick response, these companies can use Facebook as a technology provider to manage some of the responses on their behalf.” So WhatsApp wants to allow companies to use Facebook’s servers.
The introduction of the new terms of service allows the Messenger service to share data with businesses on Facebook. The companies are then also allowed to use this data for advertisements. But this part of the new terms of use does not apply within the EU. In 2014, when Facebook bought WhatsApp, the EU Commission prohibited such data sharing. Facebook only gets metadata, which they are not allowed to use for advertising purposes. In addition, the company repeatedly emphasized that the new terms of use do not result in the transfer of data from private chats to Facebook. Messages in private chats are still encrypted with end-to-end encryption. However, this does not apply to chats between private individuals and companies.
Since many users did not want to agree to this condition of use, WhatsApp threatened with various consequences. The first deadline was thought to be 08 February. As a result, many users left the app and the company extended the deadline to May 15. But if the users would not agree by then, they should be gradually unable to use various functions of the app. Facebook now retracted this threat. Whatsapp’s website says, “No accounts will be deleted or WhatsApp functionality limited as a result of the May 15 update,” and “There are currently no plans to make these reminders permanent or limit the app’s functionality.”
As a precautionary measure, German data protection officer Johannes Caspar nevertheless issued an order in mid-May prohibiting Facebook-WhatsApp from processing data of German users. However, this only applies for three months, as the Irish data protection authority is responsible for Facebook in Europe. Let’s summarize. So for now, you still have the option to use the app under the old terms of service if you don’t want to agree to the new ones. You do not get any restrictions for the use of the app. If you agree to the changes, your data from private chats will not be used for marketing purposes. These remain encrypted due to the EU.
We hope we could bring light into the darkness and help you with this information. If you have any questions about WhatsApp or WhatsApp Business for your company or if you want to use other online marketing channels, please contact the experts at eBakery, we are happy to help you as a social media agency.
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