DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Flag Instagram advertising – at what point is something advertising? A recent court ruling answers this question. We explain this to you in the video and derive from it when a post must be marked as advertising. All this in our Instagram tutorial.
A week ago, there was a new court ruling on this issue. The BHG ruled in this that not everything shown by influencers in pictures must also be labeled as advertising across the board. In this case, influencer Cathy Hummels was accused of sharing and tagging products without identifying an advertisement. However, the influencer had not advertised the products, but only wanted to share with your followers what the products were. She herself commented on this issue by saying:
“If I’m going to spend money on a product, which is my own money, which I’ve also paid taxes on, I want to be able to recommend that freely.” The verdict was subsequently in your favor.
The Federal Court of Justice ruled that if an influencer does not receive money for something and there is also no exaggerated product presentation in the caption, then this does not have to be marked as advertising. Thus, not every post on Instagram in which a company or brand is tagged has to be blanket marked as an advertisement. Only if there is an “exaggerated promotional” product presentation for which a consideration has been received must it be labeled as advertising. According to the Federal Court of Justice, this is mandatory. More precisely it means:
If a product plays the main role in one of your posts, then the word advertising, commercial partnership or advertisement must appear at the beginning of the caption. However, if it plays a supporting role, then the beginning of the caption must say “Supported by product placement”. The same is true if there is a call-to-action in the caption, like “Make sure you buy this sweater.” This type of post must also be marked as advertising.
Let’s take another look at the point of exaggerated promotional product presentation. You must be particularly careful here, because it can be assumed that you are advertising for a company or a product, even though you have no advertising relationship with them, i.e. you do not receive anything in return for your advertising. If you report extensively about a product simply because you are so enthusiastic about it or want to recommend it, you may still end up with a warning. So if you do a detailed product review, be sure to mark it as advertising, even if it’s not actually advertising. Also, make sure that when you show products for free, you don’t use promotional language or go into too much detail about the product. We hope we could avoid with this video that you will be warned sometime on Instagram.
If you want to become active yourself, we have already explained how to set up reels ads or find an influencer who fits perfectly to your company. We at eBakery are happy to take care of everything else as your social media agency. Make an appointment directly.
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